یکی از پارامترهای مهم ارزیابی عملکرد مراکز تماس، میزان تماس های از دست رفته و در نتیجه نارضایتی مشتریان از خدمات شرکت ها و یا سازمان هاست. تیم توسعه ی شرکت ساعیان ارتباط با توجه به این موضوع و به منظور افزایش رضایت مشتریان، قابلیت جدیدی را به محصول نرم افزاری خود یعنی NG-IPCC افزوده است، که به مدیران مرکز تماس اجازه می دهد تا با انجام تعاریف مورد نظر، با مشتریانی که موفق به دریافت خدمات مرکز تماس نشده اند، شماره گیری شده و تماس به مقصد مورد نظر هدایت گردد.
از دیگر مزایای Missed Callback، امکان شماره گیری خودکار و یا دستی توسط اپراتور می باشد؛ بدین صورت که در صورت تنظیم این قابلیت به صورت خودکار، سیستم در زمان مناسب بر اساس شرایط صف ها و اپراتورهای آزاد، با مخاطبین تماس گرفته و به اپراتور پاسخگو متصل می نماید. همچنین در صورتی که حالت دستی مورد استفاده قرار گیرد، اپراتورهای هر گروه لیست تماس های از دست رفته را در پنل اپراتوری خود مشاهده کرده و می توانند در زمان های کم ترافیک، با کلیک بر روی هر یک، با مخاطب تماس گرفته و سرویس دهی نمایند.
علاوه بر افزایش رضایت مشتریان، این قابلیت باعث افزایش راندمان اپراتورها و در نهایت مرکز تماس نیز می گردد؛ بدین صورت که از زمان های کم ترافیک که اپراتورهای آزاد، بیشتر هستند، برای سرویس دهی به تماس های از دست رفته استفاده خواهد شد.