تلفن 021 88316704
Show menu

امکان مانیتورینگ خطوط شهری، یکی از قابلیت هایی است که برای مدیران و اپراتورهایی چون منشی، می تواند بسیار کارایی داشته باشد. در این مقاله قصد داریم چگونگی تنظیمات SLA یا همان Shared Line Appearance را در مرکز تلفن یستار با دو مدل تلفن آکووکس Akuvox و ایسین Escene آموزش دهیم.

تنظیمات:

ابتدا لازم است تا تنظیمات را در مرکز تلفن یستار انجام دهید. به مسیر زیر بروید و قابلیت SLA را برای هرکدام از ترانک های FX0 (خطوط شهری) فعال کنید:

WebUI > Settings > PBX > Trunks

yeastar-SLA-1

برای ترانک FXO مورد نظر بر روی گزینه Edit کلیک کنید.

yeastar-SLA-2

تنظیمات را مطابق تصویر بالا انجام دهید.

Name: تعریف یک اسم برای خط شهری

Enable SLA: فعال سازی SLA برای این خط شهری

تنظیمات را SAVE و APPLY کنید.

پس از آن به مسیر زیر رفته و به ازای هرکدام از داخلی هایی که نیاز دارید تا این قابلیت را داشته باشند یک SLA Station تعریف کنید:

Settings > PBX > Call Control > SLA

بر روی گزینه Add کلیک کنید:

yeastar-SLA-3

Station Name: انتخاب اسم

Station: انتخاب داخلی موردنظر (در این مثال داخلی اختصاص یافته برای منشی)

Selected SLA Trunk: انتخاب خط شهری که نیاز است وضعیت آن توسط منشی بررسی شود.

تنظیمات را SAVE و APPLY کنید.

پس از تعریف SLA و SLA Station نوبت به آن می رسد که برای بررسی وضعیت خطوط شهری سازمان توسط اپراتور (در این مقاله داخلی منشی در نظر گرفته شده است)، تنظیماتی را هم در تلفن تحت شبکه انجام دهید.

 

تنظیمات SLA در تلفن Escene:

از صفحه وب دستگاه به مسیر زیر بروید و تنظیمات را انجام دهید.

Programmable Keys > Line keys

escene-SLA

Key1: از نوع کلید داخلی است

Key2: از نوع کلید داخلی است

Key3: از نوع BLF تعریف شود

Account: تعیین داخلی که SLA Station بر اساس آن تعریف شده

Name: تعریف اسم برای کلید

Number: این قسمت باید با فرمت زیر تعریف گردد:

(نام ترانک خط شهری) _ (شماره داخلی اختصاص یافته)

تنظیمات را submit کنید.

 

تنظیمات SLA در تلفن Akuvox:

از صفحه وب دستگاه به مسیر زیر بروید و تنظیمات را انجام دهید.

Phone > Key/Display > Line Keys

akuvox-SLA

Type: از نوع BLF تعریف گردد.

Label: تعیین اسم برای کلید

Value: این قسمت باید با فرمت زیر تعریف گردد:

(نام ترانک خط شهری) _ (شماره داخلی اختصاص یافته)

Account: تعیین داخلی که SLA Station بر اساس آن تعریف شده

تنظیمات را submit کنید.

 

به همین سادگی، می توانید شماره گیری و استفاده از خطوط شهری را برای کاربران خود، ساده تر کنید.

اولین کسی باشید که از برنامه های آموزشی ما باخبر می شود


احساس رضایت را با ساعیان ارتباط آینده پیشرو تجربه کنید
آدرس : تهــــران، خیابان مطهـــــری
خیابان اورامان، پلاک ۳۴، واحد ۱۰۴
تلفن‌:‌
۰۲۱   88315442
۰۲۱   ۸۸۳۱۶۷۰۴
۰۲۱   ۸۸۳۱۶۷۱۸
۰۲۱   ۸۸۸۲۶۱۱۷
۰۲۱   ۸۸۳۱۵۳۸۴
sales@senatelecom.ir
arrow-down تماس با ما
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت ساعیان ارتباط آینده پیشرو می‌باشد
scroll to top