تلفن 021 88316704
Show menu

یکی از نیازمندی هایی که بسیاری از کسب و کارها جهت افزایش رضایتمندی مشتریان خود، در سیستم های تلفنی دارند، امکان نظرسنجی می باشد؛ بدین صورت که تماس گیرنده در انتهای مکالمه بتواند نظر خود را در خصوص پاسخ دهی اپراتور و میزان رضایت از مکالمه، اعلام نماید. این قابلیت به کسب و کارها کمک می کند تا بتوانند با نظارت بیشتر، سطح سرویس دهی و خدمات خود را افزایش دهند.

پیاده سازی این قابلیت در سیستم های تلفنی ویپ (IP-PBX) راحت تر انجام می شود؛ چه بسا که در مراکز تلفنی سری S یستار نیز به صورت پیش فرض در اختیار کاربران قرار گرفته و می توانند برای هر یک از صف های مورد نظر در منوی صوتی، این امکان را فعال نمایند.
تنظیمات:

برای فعال سازی این قابلیت در هر یک از صف های پاسخ گویی، از محیط گرافیکی تحت وب مرکز تلفن یستار وارد مسیر Settings >Call Feature >Queue شده و پس از Edit کردن صف مورد نظر وارد لبه Caller Experience Setting شوید:

1

در این بخش با قراردادن فایل صوتی مورد نظر در قسمت Satisfaction Survey Prompt می توان این قابلیت را فعال نمود.

توجه: برای آپلود فایل های صوتی دلخواه وارد مسیر Settings >Voice Prompt شده و روی روی لبه Custom Prompts کلیک و فایل های مورد نظر را بارگذاری نمایید.

با فعال سازی قابلیت نظرسنجی، پس از انتخاب یک گزینه توسط تماس گیرنده در انتهای تماس، یک User Event شامل اطلاعات دریافتی از سوی مشتری + شماره صف + شماره کارشناس و .. در AMI استریسک ارسال می گردد که نمونه ای از آن در شکل زیر نشان داده شده است. از طریق ارتباط سیستم ثالث با AMI استریسک نیز می توان این اطلاعات را دریافت و ذخیره نمود.

2

به عنوان مثال می توان با برقراری ارتباط CRM و AMI استریسک و دریافت این event، نتیجه ی نظرسنجی برای هر تماس و اپراتور را ذخیره و بر اساس آن گزارشات آماری تهیه کرد.

اولین کسی باشید که از برنامه های آموزشی ما باخبر می شود


احساس رضایت را با ساعیان ارتباط آینده پیشرو تجربه کنید
آدرس : تهــــران، خیابان مطهـــــری
خیابان اورامان، پلاک ۳۴، واحد ۱۰۴
تلفن‌:‌
۰۲۱   88315442
۰۲۱   ۸۸۳۱۶۷۰۴
۰۲۱   ۸۸۳۱۶۷۱۸
۰۲۱   ۸۸۸۲۶۱۱۷
۰۲۱   ۸۸۳۱۵۳۸۴
sales@senatelecom.ir
arrow-down تماس با ما
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت ساعیان ارتباط آینده پیشرو می‌باشد
scroll to top