تلفن 021 88316704
Show menu

از اولین روزهایی که خطوط E1 در کشور راه اندازی گردید، مورد توجه بسیاری از شرکت ها و سازمان هایی قرار گرفت که نیازمند تعداد زیادی خطوط تلفنی شهری بودند. هر یک از مشترکین این خطوط، علاوه بر مودم های موردنیاز، جهت اتصال این خطوط به سیستم تلفنی خود، نیازمند بکارگیری گیت وی های دیجیتال و درصورت استفاده از استریسک، کارت های تلفنی می باشند. کمپانی سنگوما که از تولیدکنندگان شناخته شده ی این گروه از محصولات می باشد، گیت وی های دیجیتال خانواده ی وگا را در سه مدل تک پورت ای.وان (Vega 100G)، دو پورت (200G) و 4 پورت (400G) طراحی و روانه ی بازار نموده است.

به تازگی و با همه گیر شدن سرویس SIP Trunk، اهمیت این تجهیزات برای اتصال ترانک سیپ و مراکز تلفن سنتی، بیش از پیش نمایان شده است. همچنین به منظور برقراری ارتباط مراکز تلفن تحت شبکه با سانترال های سنتی نیز می توان از این تجهیزات استفاده نمود که حذف سایر هزینه ها را به دنبال خواهد داشت.
از ویژگی منحصربفرد این تجهیزات در مقایسه با محصولات مشابه، سازگاری کامل آن با نرم افزار Skype For Business و مایکروسافت لینک می باشد. از دیگر امکانات برجسته ی گیت وی های دیجیتال سنگوما می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • پشتیبانی از صدا، فکس و مودم
  • سازگار با طیف وسیعی از تجهیزات تلفنی سنتی و IP
  • حذف اکوی سخت افزاری
  • دارای پورت های E1 پشتیبان در مدل 400G

 

در مجموع، این تجهیزات در بازار کشور، با دو مشخصه ی "پایدارترین" و همچنین "تنها گیت وی سازگار با اسکایپ" شناخته می شوند و بهترین گزینه برای سازمان های بزرگی است که با کمترین ریسک ممکن، باکیفیت ترین امکانات را از سیستم تلفنی خود انتظار دارند. 

احساس رضایت را با ساعیان ارتباط آینده پیشرو تجربه کنید
آدرس : تهــــران، خیابان مطهـــــری
خیابان اورامان، پلاک ۳۴، واحد ۱۰۴
تلفن‌:‌
۰۲۱   88315442
۰۲۱   ۸۸۳۱۶۷۰۴
۰۲۱   ۸۸۳۱۶۷۱۸
۰۲۱   ۸۸۸۲۶۱۱۷
۰۲۱   ۸۸۳۱۵۳۸۴
sales@senatelecom.ir
arrow-down تماس با ما
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت ساعیان ارتباط آینده پیشرو می‌باشد
scroll to top